Sinpaş More Card nedir?

Sinpaş More Card Sadakat Sistemi, Sinpaş dünyasına referansları ile yeni dostlar kazandıran “marka elçilerimize” özel hediyeler sunan bir sadakat sistemidir.

Sinpaş More Card Sadakat Sisteminin avantajları nelerdir?

Sinpaş More Card’lı siz değerli dostlarımız; referanslarınızla Sinpaş dünyasına yeni dostlar ekledikçe puan kazanacak, puanlarınızı “SİZE ÖZEL” hazırladığımız More Hediyeler bölümünde Türkiye’nin en prestijli markalarında kullanabileceksiniz.

Ayrıca “SİZE ÖZEL” menüsü altında yeni eklediğimiz “More İndirimler” bölümünde puanlarınızı harcamadan faydalanabileceğiniz, çeşitli markalardan size özel avantajlar yer alıyor.

Nasıl Sinpaş More Card’lı olabilirim?

Sinpaş More Card başvuru yapılabilen bir kart değildir. İş birliği içinde bulunduğumuz ve hizmet aldığımız çözüm ortaklarımızın yöneticilerini, kurumumuzu tanıyıp referansımız olabilecek Sinpaş dostlarını ve marka elçilerimizi kapsayan özel bir sadakat sistemidir.

Sinpaş More Card’lı olduktan sonra hesabıma nasıl ulaşacağım?

Sinpaş More Card numaranız veya TC Kimlik Numaranız ve size Sinpaş tarafından SMS/E-mail ile ulaştırdığımız kişisel şifrenizle www.sinpasmorecard.com.tr' de hesabınıza giriş yaparak, hesabınızı aktif hale getirebilirsiniz. Ayrıca “Hesabım” sekmesine tıklayarak profilinizi, puanlarınızı, hesap hareketlerinizi ve siparişlerinizi takip edebilirsiniz.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Sinpaş, More Card sahibi marka elçilerinin bilgilerinin gizliliğine saygı göstermektedir. Programın sağlıklı yürütülebilmesi amacıyla tutulan tüm kişisel bilgileriniz, Sinpaş bünyesinde saklı tutulup hiçbir şekilde üçüncü şahıslarla paylaşılmayacaktır.

Nasıl puan kazanırım?

Sinpaş More Card’ınız ile referans verdiğiniz arkadaşlarınızın, Sinpaş'tan ev alımlarından puan kazanacaksınız. Satış ofislerimize gelip sizin referansınızla ev aldığını beyan eden arkadaşınız, satın aldığı ev bedelinin yüzde 5’ini ödedikten sonra en geç 1 ay içinde puanlarınızın tamamı More Hediyeler bölümünde kullanabilmeniz amacıyla aktif olacaktır. Detaylı bilgi için Sinpaş More Card başlığı altında Sinpaş More Card Nedir bölümünü okuyabilirsiniz.

Rezerv ve aktif puan nedir?

Rezerv puan, referanslarınız ev satın aldıklarında hesabınıza yüklenen puanlarınızdır. Referans verdiğiniz arkadaşlarınızın, satın aldıkları ev bedelinin %5'ini ödemelerini takiben en geç 1 ay içinde rezerv puanlarınızın tamamı aktif hale gelecektir. Aktif puanlarınızı da More Hediyeler bölümünde dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Daha çok puan kazanmanız için yeni referanslar önermenizi bekliyoruz. Rezerv puanlarınız aktif hale geçtiği an itibariyle 2 yıl boyunca geçerli olacak.

Kazandığım puanları nasıl kullanabilirim?

SİZE ÖZEL seçtiğimiz ve More Hediyeler bölümünde yer alan ürünleri inceleyip web sitemiz üzerinden sipariş verebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünler sipariş ekranında seçtiğiniz adresinize gönderilecektir. Kargo takip numaranızı ‘Hesabım’ sekmesi altındaki “Siparişlerim” bölümünde görebilirsiniz, numarayı kargo firmasının web sitesinde ilgili alana girerek kargonuzu takip edebilirsiniz.

Puanlarımı yalnızca web sitesi üzerinden mi kullanabilirim ?

Puanlarınızı web sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişlerinizde ve Sinpaş projelerinde taksit ödemelerinizde kullanabilirsiniz.

Puanlarımı projenizden ev almak istediğimde kullanabilir miyim?

Evet, şu şekilde kullanabilirsiniz: “SİZE ÖZEL” başlığı altında yer alan More Hediyeler bölümünde Sinpaş Projeleri kategorisinden projeyi seçip form doldurabilirsiniz; ardından More Card ekibimiz sizi arayarak destek verecek.

Neden kazanmam gereken puanın yarısı yüklenmiş?

Referans olduğunuz müşterimiz; satış ofisinde ev satın alırken hem sizin hem de bir başka More Card sahibinin referans olduğunu beyan ederse, puanlar referans olan More Card sahipleri arasında bölünecektir.

Bursa, Denizli veya Ankara projelerinde referans olmam halinde puan kazanır mıyım?

Sinpaş GYO projelerinden ev almanız ya da referans olduğunuz müşterilerimizin Sinpaş GYO projelerinden ev satın alması durumunda puan kazanabilirsiniz. Buradaki en önemli husus, referans olduğunuz arkadaşınız satış ofisini ziyaret ederken mutlaka sizin referansınızla ziyarete gittiğini beyan etmeli ki satın alırken indirimli alabilsin ve siz de puan kazanın.

 

Sinpaş GYO projeleri:

İstanbul: Queen Bomonti, Sinpaş Metrolife, Sinpaş Gökorman, Aydos Country, Finans Şehir, İş Modern Ambarlı
Ankara: Ege Vadisi, Marina Ankara, Altınoran
Bursa: Aqua City Bursa, Bursa Modern
Denizli: Aqua City Denizli

Sipariş ettiğim ürün hasarlı olarak tarafıma ulaşırsa ne yapmam gerekir?

Ürünü kargodan teslim alırken, ürünün doğru, sağlam ve eksiksiz olduğunu kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir. Kontrol sırasında hasarlı ürün tespit edilirse, kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü teslim almadan iade etmelisiniz. İade işlemi gerçekleştiğinde adresinize yeni ürün gönderimi yapılacaktır. Beyaz eşya kategorisinde yer alan ürünler ise teknik servis tarafından açılmalı ve kurulmalıdır. Aksi takdirde ürünler garanti kapsamı dışında değerlendirilecektir.

Sipariş verdiğim ürün garanti süresi içinde arızalanırsa ne yapmalıyım?

Arızalı ürünlerin tüm sorumluluğu ithalatçı veya üretici firmaya aittir. Ürünün tamiratı için ilgili firmanın yetkili servisi ile irtibata geçmeniz yeterli olacaktır. Garanti koşullarının devam edebilmesi için ürününüzle birlikte gelen irsaliyeyi saklamanız gerekmektedir.

Siparişim kaç günde ulaşacak ve alıcı kişi ismini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz en geç 30 gün içinde size ulaşacaktır. Alıcı kişi ismi değiştirilemez. Ayrıca teslimatlar sadece yurt içi için geçerlidir.

Resmi tatillerde siparişim teslim olabilir mi?

Resmi tatillerde kargo teslimatımız bulunmamaktadır.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapmalıyım?

Kargo şirketinin adresinizi bırakacağı haber formu ile kargonuzu ilgili kargo şubesinden teslim alabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilir veya değiştirebilirim?

"Siparişi onayla" butonuna basmadan önce detaylarını kontrol etmelisiniz. Çünkü onayladığınız siparişler değiştirilemez veya iptal edilemez.

More İndirimler nedir?

More İndirimler bölümünde, yaşamınıza yaşam katacağına inandığımız markalardan SİZE ÖZEL indirimler sunuyoruz. Bu indirimlerden faydalanmak için puanınızın olması veya puanlarınızı harcamanız gerekmiyor; More Card’lı olmanız yeterli.

More İndirimler bölümünde yer alan indirimlerden nasıl faydalanabilirim?

Faydalanmak istediğiniz indirimin “Detaylar” bölümünde “Faydalan” butonuna tıkladığınızda ekranda bir şifre göstereceğiz, ek olarak sistemde kayıtlı cep telefonunuza aynı şifreyi göndereceğiz. İndirimin geçerli olduğu süre boyunca, ilgili satış noktalarında şifrenizi ve More Card’lı olduğunuzu belirterek indirimden faydalanabilirsiniz. Online hizmet ve ürün alımlarınızda ödeme sayfasındaki indirim kodu / promosyon kodu alanına şifrenizi girerek indirimden faydalanabilirsiniz.

More İndirimler’den faydalanmak için puanım olması gerekiyor mu?

Bu indirimlerden faydalanmak için puan harcamanız gerekmiyor, sadece More Card’lı olmanız yeterli.

İndirim şifrem cep telefonuma gelmedi, ne yapmalıyım?

“Hesabım” bölümünde kayıtlı cep telefonu bilginizin doğru olduğunu kontrol etmenizi ve doğru değilse güncellemenizi rica ederiz. Şifrenizi “Hesabım” bölümünde “More İndirimlerim” kısmında da görebilirsiniz.

More İndirimler bölümünde yer alan indirimlerde süre sınırı var mı?

Her indirim avantajının farklı kullanım süreleri vardır. Kullanım koşullarını, More İndirimler içeriğinde yer alan “Açıklamalar” kısmında görebilirsiniz.

İndirim şifrem çalışmazsa ne yapmalıyım?

Öncelikle talep etmiş olduğunuz indirimin hâlâ geçerli olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer hâlâ geçerli görünüyor, ancak şifreniz çalışmıyorsa sitede yer alan “Bize Ulaşın” bölümünden bize mesaj atabilirsiniz. En kısa sürede size yanıt verilecektir.